Uw kind als leerling aanmelden

Wilt u samen met uw kind komen kennismaken? Jullie zijn van harte welkom voor een persoonlijk gesprek en een rondleiding.

Rondleiding & persoonlijk gesprek

Wilt u de sfeer van Het Kompas proeven en persoonlijk kennismaken? U bent van harte welkom! Om u een goed beeld te geven van ons kindcentrum maak ik het liefst een afspraak onder schooltijd. Dan kunt u de vragen stellen en zien hoe de kinderen werken. Maak een afspraak voor een rondleiding per telefoon of stuur een mail met uw gegevens. Dan neem ik contact op.

Graag tot ziens bij Het Kompas!

"*" geeft vereiste velden aan

Naam ouder*

Naschoolse opvang

Het Kompas werkt samen met kinderopvangorganisatie Partou voor het aanbieden van buitenschoolse opvang (BSO). Tijdens de opvang blijven de kinderen op school: ze spelen in de aula en in een lokaal dat is vrijgemaakt voor de BSO. De medewerkers van Partou verzorgen ook de pleindiensten tijdens het buitenspelen tussen de middag.

De buitenschoolse opvang is doordeweeks open van 7:15 tot 19:00 uur. Wilt u uw kind voor een of meer dagen aanmelden, dan kunt u hem of haar inschrijven via de website van Partou.

Aanmeldformulier

Samen met u beoordelen we of onze school de zorg kan bieden die bij uw kind past. Als dit mogelijk is, kunnen we uw kind aanmelden en inschrijven.

U ontvangt een aanmeldformulier bij de rondleiding.